Łączenie dwóch zespołów to skomplikowany proces, który wymaga strategicznego podejścia do komunikacji, kultury organizacyjnej i zarządzania zmianą.
Wdrożenie zmian wynikających z dyrektywy UE wymaga dobrze zaplanowanej komunikacji wewnętrznej, aby uniknąć nieporozumień, spadku zaangażowania pracowników czy napięć w organizacji.
Przeczytaj więcej >>
Znasz konkurs IC Biznes Partner? Jesteś w swojej organizacji partnerem dla pracowników i dla biznesu? Zgłoś siebie, swój zespół lub projekt do 12 marca 2025 r. do 3. edycji naszego konkursu.
Przeczytaj więcej >>Dobrze przygotowana i przemyślana komunikacja kryzysowa pozwala firmie nie tylko uniknąć chaosu, ale przede wszystkim odpowiednio zaopiekować się pracownikami i ich rodzinami.
Przeczytaj więcej >>
Pierwsze miesiące to czas na poznanie ludzi, zdobycie zaufania i pokazanie, że komunikacja wewnętrzna jest ważna. Jak to zrobić?
Budowanie skutecznej komunikacji wewnętrznej warto zacząć od rozmowy z kadrą zarządzającą. Spotkania 1:1 pozwolą lepiej zrozumieć potrzeby poszczególnych zespołów i ustalić działania wspierające liderów w ich codziennej pracy.
Przeczytaj więcej >>
Employee Experience (EX) zaczyna się już na etapie pierwszego kontaktu z kandydatem i trwa aż do ostatniego dnia jego pracy w jednej firmie. Bez wątpienia na skuteczne kształtowania EX ma wpływ odpowiednio przemyślana, zaplanowana i konsekwentna komunikacja.
Przeczytaj więcej >>
Czyli jak sztuczna inteligencja może wspierać komunikację wewnętrzną?
Przeczytaj więcej >>Chcesz otrzymywać powiadomienia o nowych artykułach, raportach i konferencjach dotyczących komunikacji wewnętrznej?
Zapisz się do naszego newslettera.
Brawo! Udało się! :)
Dobrego dnia!