RAPORT: „Komunikacja wewnętrzna 2021 – prognozy i dobre praktyki”

O co pracownicy Biedronki pytają firmowe chatboty? Dlaczego w Alior Banku sprawdziła się aplikacja pracownicza? Jak budują komunikaty w Leroy Merlin? Jak pisać prościej, niczym w ING Bank Śląski? Jakich trendów spodziewać się w kolejnych latach?

Pod podanym poniżej linkiem znajdziecie efekt końcowy naszej trzymiesięcznej pracy i współpracy z fantastycznymi ekspertami w swoich dziedzinach – doświadczonymi praktykami z różnych branż i organizacji o zróżnicowanych strukturach i kulturze organizacyjnej – Leroy Merlin, Jerónimo Martins, ING Bank Śląski, UNUM życie TUiR S.A., Deloitte, Aplikacje Krytyczne, IT-DEV, kancelaria Raczkowski, Weekly i z wielu innych.

Przygotowując się do wydania tego raportu, poprosiłyśmy ich o odpowiedź na pytanie, na czym według nich, powinna skupić się komunikacja wewnętrzna w roku 2021 i w kolejnych latach, w zakresie kompetencji specjalistów, języka i narzędzi komunikacji oraz metod angażowania pracowników; jakie trendy się utrzymają, które się wzmocnią, a które osłabną. I w końcu, jak u nich przebiega komunikacja z pracownikami w tym pełnym wyzwań czasie.

Raport „Komunikacja wewnętrzna 2021 – prognozy i dobre praktyki” powstał z inicjatywy ekspertów IC Mobile świadczących kompleksowe usługi z zakresu komunikacji pracowniczej, i… z potrzeby czasów. Naszym celem było stworzenie publikacji, która zagreguje doświadczenia i opinie praktyków z obszaru komunikacji z pracownikami i stanie się wsparciem, inspiracją i drogowskazem dla tych, którzy poszukują sposobności do otwartej wymiany doświadczeń. Mamy nadzieję, że dobrze spełni swoją rolę.

#RAPORT można bezpłatnie pobrać klikając w link:

https://www.subscribepage.com/icmobileraportkomunikacjawewnetrzna2021