RAPORT: „Bezpieczne i angażujące eventy firmowe w czasie COVID-19”

W czasie pandemii rynek wydarzeń firmowych przeszedł ogromną zmianę. Spotkania cykliczne z pracownikami, wydarzenia integrujące, teambuildingowe, jubileuszowe, a nawet podsumowania roku czy święta, są planowane oraz odbywają się z powodzeniem w formie online lub hybrydowej. Druga z nich łączy elementy online i reality – na tyle, na ile pozwalają na to aktualne obostrzenia sanitarne.    

Według danych firmy ClickMeeting, na dostarczanej przez nią platformie, w tym roku odbyło się o wiele więcej dużych wydarzeń niż jeszcze rok temu – o 787% w Polsce i o 186% na całym świecie. Natomiast w wydarzeniach powyżej 1000 osób uczestniczyło w tym roku o 55% więcej osób niż rok temu. Warto też zauważyć, że eventy w formie online lub hybrydowej przyciągają od 40% do nawet 250% więcej uczestników niż te same wydarzenia organizowane wcześniej w formacie stacjonarnym.  

Do świata wirtualnego eventy firmowe przeniosły m.in. takie firmy, jak: Citibank Europe plc, grupa spółek DANONE, Siemens, PGF czy PKP Energetyka. Ich współtwórcy zgodzili się podzielić z nami swoimi doświadczeniami z okresu pandemii w raporcie „Bezpieczne i angażujące eventy firmowe w czasie COVID-19” . 

Czytelnicy mogą się od nich dowiedzieć m.in., jakie działania przenieśli do przestrzeni cyfrowej, w jaki sposób zadbali o frekwencję uczestników wydarzeń w czasie, gdy pracownicy mają przesyt spotkań online, z jakich platform i rozwiązań skorzystali i z jakimi efektami.

 Ponadto w raporcie opublikowaliśmy opinie ekspertów i praktyków komunikacji wewnętrznej oraz branży MICE, którzy podpowiedzieli, jak stworzyć event online z efektem wow i jak go skutecznie zakomunikować.

 

#RAPORT można bezpłatnie pobrać klikając w link:

https://subscribepage.com/icmobileraporteventy

***

Raport „Bezpieczne i angażujące eventy firmowe w czasie COVID-19” powstał z inicjatywy ekspertów IC Mobile, świadczących kompleksowe usługi z zakresu komunikacji pracowniczej, w tym organizacji eventów firmowych. Chciałyśmy w ten sposób stworzyć dopełnienie i zarazem podsumowanie serii naszych październikowych webinarów poświęconych eventom firmowym w czasie pandemii, które współtworzyliśmy z M&M Group.