4 fundamenty komunikacji wewnętrznej w dobie kryzysu COVID-19
Dostosuj narzędzia komunikacji do
obecnych potrzeb firmy, aby mieć pewność, że dotrzesz z
komunikatami do wszystkich pracowników – tych z biur, z produkcji,
home office i innych. Jeśli Twoje standardowe narzędzia Ci tego nie
zapewniają, czas je zmienić. To jest sprawdzian z umiejętności
dostosowania się do nowych warunków.
Informuj na bieżąco o działaniach firmy związanych z koronawirusem, zapewniaj o bieżącej informacji, zbieraj pytania, udzielaj wiarygodnych odpowiedzi najszybciej jak to możliwe, na WSZYSTKIE PYTANIA i tłumacz DLACZEGO dane kroki są podejmowane. Zwiększysz szansę na właściwe zrozumienie tematu. Unikniesz plotek i paniki.
Porozmawiaj z kadrą managerską – upewnij się, że będą robili to samo, co Ty w powyższym punkcie. Wytłumacz im, dlaczego jest to ważne.
Nie zawieszaj dotychczasowych działań – ludzie nie chcą czytać tylko o wirusie – zwiększa to strach i panikę. Daj pracownikom chwilę wytchnienia od informacji nt. COVID-19. Pamiętaj, że wszelkie odstępstwa od normalnego funkcjonowania firmy, w każdej jej sferze, mogą wywołać niepotrzebny niepokój.
Kliknij i dowiedz się więcej >> Baza Wiedzy o komunikacji wewnętrznej
Chcesz otrzymywać informację o najnowszych wpisach? Zapisz się do naszego newslettera!
foto: bezpłatny stock pixaby