Koncept aplikacji "Christmas Challenge" jest autorskim pomysłem IC Mobile – agencji komunikacji wewnętrznej zrealizowanym we współpracy z Mobile Madness dostawcą aplikacji MKonferencja. Pomysł zrodził się z potrzeby czasów – potrzeby integracji i wzmacniania poczucia wspólnotowości w firmach.
"Christmas Challenge" przenosi pracowników w klimat świąteczny jeszcze zanim na niebie wzejdzie pierwsza gwiazdka. A wszystko to za pomocą znanej formuły kalendarza adwentowego! :)
Każdego dnia w menu w zakładce Zadania świąteczne będą na Was czekać zadania lub wyzwania. Za każde z nich otrzymacie punkty. Na koniec zabawy będzie można wymienić je na nagrody od Mikołaja. Zadania i nagrody można dopasować do kultury firmy.
Aplikacja odpowiada na wyzwania wynikające z pandemii, ale też na potrzeby organizacji rozproszonych (wspólna zabawa niezależnie od lokalizacji), czy produkcyjnych, w których nie każdy pracownik ma dostęp do komputera czy służbowego telefonu.
Celem aplikacji jest m.in.:
- zaangażowanie wszystkich pracowników w firmie w innowacyjny sposób (niezależnie od miejsca pracy),
- zwiększenie pozytywnego wizerunku pracodawcy (EB),
- realizacja celów CSR poprzez przeprowadzenie akcji charytatywnej,
- integracja pracowników / wolontariuszy / redaktorów w firmie,
- wspieranie kultury organizacyjnej (wartości firmowe / misja etc.),
- wspólne świętowanie (pogłębianie poczucia przynależności do firmy, docenienie pracowników, sposobność do złożenia życzeń),
- stworzenie przestrzeni do zaangażowania całych rodzin, w tym dzieci pracowników, np. w konkurs na prace plastyczne.
CHCESZ ZOBACZYĆ DEMO APLIKACJI?
NAPISZ DO NAS: OFFICE@IC-MOBILE.PL
LUB ZADZWOŃ: 782 066 347 :)