Najbliższe szkolenie - 14 lipca 2020 r.

Jak skutecznie zaplanować komunikację powrotu pracowników do firmy, nawet jeśli nie masz doświadczenia lub czasu

Skrócony opis szkolenia:

„Metoda 4P” jest autorską metodą opracowaną przez ekspertów z IC Mobile.

W czterech krokach opisuje, w jaki sposób organizacje powinny przygotować i poprowadzić komunikację z pracownikami wracającymi do firm, aby utrzymać lub odbudować ich zaufanie i motywację do pracy.

GŁÓWNE PUNKTY PROGRAMU:

1. New normal Wprowadzenie do tematu. Analiza, jak zmieniły się nawyki pracowników.

2. Metoda 4P Komunikacja wewnętrzna i employer branding - od momentu ogłoszenia decyzji o powrocie pracowników do firm, przez pierwsze dni w pracy, po zupełne wdrożenie się pracowników do pracy w nowej rzeczywistości. 

3. Kto odpowiada w firmie za komunikację? Zwrócenie uwagi na rozdzielenie ról w organizacji w obszarze komunikacji wewnętrznej oraz sfokusowanie się na konkretnych wskazówkach służących do przygotowania odpowiednich narzędzi. 

 

TERMIN: 14 lipca 2020 r.

KOSZT UDZIAŁU W SZKOLENIU: bezpłatne 

OPIS WYDARZENIA:

  • Szkolenie będzie relacjonowane tylko w czasie rzeczywistym. Zgłoszeni uczestnicy otrzymają link z dostępem 
  • Spotkanie na żywo poprowadzi 3 prelegentów
  • Rozpoczynamy o 11:00, o tej godzinie będą Państwo mogli dołączyć do grona uczestników
  • Szkolenie zaplanowane jest na 90 minut (jest to sugerowany czas, warto zarezerwować dodatkowe 10 minut, na wypadek większej ilości pytań od uczestników. Zależy nam na tym, żeby na każde zadane pytanie padła odpowiedź)
  • Certyfikaty uczestnictwa oraz materiały szkoleniowe wysyłane będą do Państwa po zrealizowanym wydarzeniu
  • Po szkoleniu będzie możliwość skorzystania z bezpłatnej 20-minutowej sesji konsultacyjnej


GRUPA DOCELOWA:
  • Osoby z działów: HR, PR, Marketingu, dla których komunikacja wewnętrzna to jeden z obszarów, którymi się zajmują;
  • Osoby, które 1-osobowo odpowiadają za komunikację wewnętrzną w organizacji, a chcą, aby ich działania odpowiadały najlepszym praktykom;
  • Pracodawcy, którzy zastanawiają się czy komunikacja wewnętrzna wpływa na wyniki biznesowe firmy;
  • Właściciele  średnich firm, którzy potrzebują czegoś więcej niż tylko wypowiedź na forum firmy.