Na co zwrócić uwagę podczas organizacji wydarzeń dla pracowników?

1.       Pracownicy potrzebują teraz spotkań i integracji bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Organizuj wydarzenia firmowe, aby budować relacje z pracownikami.

 

2.       Wydarzenia mogą odbywać się w tradycyjnej formie – również w żółtej strefie (z zachowaniem aktualnych wymogów bezpieczeństwa), formie online lub hybrydowej – łączącej obie te formy.

 

3.       Wydarzenie online też może być z efektem „wow”! Jeśli chcecie, zaprosimy Was do świata awatarów, grywalizacji i hologramów.

 

4.       Szukaj możliwości, nie ograniczeń. COVID-19 przyspieszył gotowość wielu firm do spotkań hybrydowych, a także zupełnie wirtualnych, które umożliwiają spotkanie zespołów rozproszonych z całego kraju, a nawet całego świata! Skorzystaj z tego. Może to okazja, aby Twój rozproszony zespół pierwszy raz spotkał się podczas wspólnego wydarzenia integracyjnego?

 

5.       Zacznij informowanie o wydarzeniu od momentu podjęcia decyzji o jego organizacji.

 

6.       Do komunikacji wykorzystaj Metodę 4P: Przygotuj, Poinformuj, Przywitaj, Pomagaj >> http://ic-mobile.pl/blog/metoda-4p-jak-szybko-i-skutecznie-przygotować-komunikację-powrotu-do-firmy

 

7.       Daj moc sprawczą pracownikom – pozwól im zadecydować o formie wydarzenia i chociaż niektórych atrakcjach.

 

8.       Integruj budując zaangażowanie wokół wspólnego celu, np. charytatywnego lub wokół wyzwania.

 

9.       Zorganizuj event z doświadczonymi profesjonalistami, którzy pracowali dla najlepszych >> www.christmasparty.eu

 

10.   Szyj wydarzenia na miarę swojej organizacji, a nie według trendów. Jeśli potrzebujesz wsparcia w organizacji eventu dla Twojej firmy, napisz do nas, określając charakterystykę organizacji:

- czym zajmuje się firma?

- ilu jest pracowników? / jaka jest ich demografia i struktura?

- w jakim trybie pracujecie? /rotacyjnie/zdalnie/podzieleni na 2 grupy/brygady?

- jaki jest najważniejszy cel eventu i jakie są cele pośrednie? /wzmocnienie relacji z firmą/przekazanie istotnych informacji/team building? 

- czy jesteście po, w trakcie lub przed ważnymi zmianami kryzysogennymi, jak restrukturyzacja/zwolnienia, inne?

- co jeszcze powinniśmy wiedzieć?

Swoje odpowiedzi wyślijcie swoje odpowiedzi na adres biuro@christmasparty.eu


>> Przygotowujemy również raport w temacie angażujących i bezpiecznych eventów firmowych (case studies dużych firm, dobre praktyki i aktualne wytyczne). Jeżeli jeszcze nie zapisaliście się do naszego newslettera, zachęcamy do tego, wtedy otrzymacie raport jako pierwsi: http://ic-mobile.pl/newsletter